speelgoedmix.nl buitengewoon kwalitatief speelgoed kerst

Retour, omruilen en klachten

Klik hier om terug te gaan naar onze klantenservice.




 
Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent met uw aankoop.

Wilt u echter iets retourneren of ruilen dan kan dat uiteraard!

Retour sturen:

Mocht een artikel toch niet naar uw zin zijn, dan heeft u het recht om tot 28 dagen na ontvangst van uw bestelling
nog af te zien van de koop en de mogelijkheid om zonder opgaaf van reden te ruilen of te retourneren.
Meld een retour altijd aan! Laat in het bericht achter om welk artikel het gaat, order/factuurnummer, die vind u
in de e-mail van uw bestelling, uw naam en IBAN nummer (rekeningnummer) waarop we het aankoopbedrag
eventueel kunnen terugstorten. Na het melden van een eventuele retour of ruiling via e-mail of contactformulier,
krijgt u van ons een e-mail met daarin het retouradres en een retournummer. Print deze e-mail uit en voeg deze
toe aan het artikel dat u retour wilt sturen. Zonder melding geen retour of ruiling. Nu heeft u 14 dagen om het
artikel in originele en onbeschadigde staat naar ons retour te zenden. Na ontvangst van de retour gestuurde
artikelen zullen wij na controle binnen 14 dagen het aankoopbedrag en verzendkosten aan u overmaken.
Als u een product afrekent met een cadeaubon en het artikel retour stuurt ontvangt u geen geld retour maar een cadeaubon ter
waarde van het retour gestuurde product.​

Let op! De retour verzendkosten zijn voor eigen (uw) rekening!

Artikelen ruilen:

Ruilen is vanwege de verzendkosten niet kosteloos. Ruilen is wel mogelijk alleen betaalt u wel de retour
verzendkosten, en de nieuwe verzendkosten. We moeten uiteraard voor het nieuwe artikel ook
verzendkostenkosten in rekening brengen voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.
De procedure voor een ruiling is het zelfde al die van een retour. U bestelt het nieuwe artikel gewoon weer in de webwinkel.
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Klacht / beschadigd artikel:

Heeft u een klacht of heeft u een beschadigd artikel? Altijd vervelend voor u en voor ons. Wij nemen hierin
uiteraard onze verantwoordelijkheid. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact
met ons op. Dan zoeken we altijd naar een gepaste oplossing. U kunt ons altijd mailen of bellen, en we komen er zeker samen wel uit.

Adres voor retour of ruilen:

Laurs retail | Rodium 11 | 3162 ZG | Rhoon | Nederland

Let op! Meld een retour of ruiling altijd aan! Laat in het bericht achter om welk artikel het gaat, order/factuurnummer, uw naam
en IBAN nummer (rekeningnummer) waarop we het aankoopbedrag eventueel kunnen terug storten.
Wacht met retour sturen tot u van ons een e-mail heeft ontvangen met daarin het adres en retournummer. Zonder deze melding geen retour of ruiling!










 
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN